DSpace Repository

Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення (на прикладі готелю «Брістоль»)

Show simple item record

dc.contributor.author Сніцар, В.Д.
dc.date.accessioned 2025-06-11T08:41:02Z
dc.date.available 2025-06-11T08:41:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сніцар В.Д.Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення (на прикладі готелю «Брістоль»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4619
dc.description.abstract У роботі досліджено особливості організації обслуговування у готелях ділового призначення. Проаналізовано чинники формування бізнес-сегменту в готельній сфері та специфіку надання послуг діловим клієнтам. На прикладі готелю «Брістоль» вивчено структуру, функціональні особливості та економічні показники його діяльності. Запропоновано напрями удосконалення сервісу з урахуванням вимог бізнес-туристів і конкурентного середовища uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject бізнес-готель, готельне обслуговування, діловий туризм, готель «Брістоль», якість послуг, сервіс uk_UA
dc.title Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення (на прикладі готелю «Брістоль») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account