dc.contributor.author |
Теймуров, Камран Ракіф Огли |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T08:45:52Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T08:45:52Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Теймуров Камран Ракіф Огли Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Золоте Руно». Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4620 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на функціонування закладів, визначено специфіку реалізації маркетингових інструментів у сфері ресторанного бізнесу, а також досліджено методики аналізу конкурентного середовища. На прикладі ресторану «Золоте Руно» наведено його базову характеристику, оцінено економічні показники діяльності та конкурентоспроможність на локальному ринку. У заключному розділі подано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності закладу та обґрунтовано економічну ефективність запроваджених рішень |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг, ресторанне господарство, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетингові дослідження, ресторан «Золоте Руно», економічна ефективність. |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Золоте Руно» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |