DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Золоте Руно»

Show simple item record

dc.contributor.author Теймуров, Камран Ракіф Огли
dc.date.accessioned 2025-06-11T08:45:52Z
dc.date.available 2025-06-11T08:45:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Теймуров Камран Ракіф Огли Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Золоте Руно». Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4620
dc.description.abstract У роботі розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на функціонування закладів, визначено специфіку реалізації маркетингових інструментів у сфері ресторанного бізнесу, а також досліджено методики аналізу конкурентного середовища. На прикладі ресторану «Золоте Руно» наведено його базову характеристику, оцінено економічні показники діяльності та конкурентоспроможність на локальному ринку. У заключному розділі подано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності закладу та обґрунтовано економічну ефективність запроваджених рішень uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject маркетинг, ресторанне господарство, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетингові дослідження, ресторан «Золоте Руно», економічна ефективність. uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «Золоте Руно» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account