Одеський Національний Морський Університет

Обґрунтування конкурентної стратегії круїзної компанії «Carnival Cruise line»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бородкіна Д.В.
dc.date.accessioned 2025-06-11T11:03:16Z
dc.date.available 2025-06-11T11:03:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бородкіна Д.В. Обґрунтування конкурентної стратегії круїзної компанії «Carnival Cruise line». Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 100с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4622
dc.description.abstract У роботі розкрито сутність та ієрархічність стратегії, розглянуто методичні підходи до вибору конкурентної стратегії, процес розробки та реалізації конкурентної стратегії, оцінено стан і перспективи розвитку світового ринку морськиx круїзів та азіатського ринку зокрема, проаналізовано діяльність круїзної компанії «Сarnival Cruise line», проведено конкурентний аналіз світових круїзних компаній, обгрунтувано вибір конкурентної стратегії круїзної компанії, оцінено ефективність реалізації конкурентної стратегії круїзної компанії Сarnival Cruise line». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject морський круїз, круїзна компаній, стратегія, лайнер, пасажири uk_UA
dc.title Обґрунтування конкурентної стратегії круїзної компанії «Carnival Cruise line» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис