dc.contributor.author |
Гачик, В.О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-18T08:16:51Z |
|
dc.date.available |
2025-07-18T08:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Гачик В.О. Оптимізація стратегії просування готелю "ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ". Кваліфікаційна робота бакалавра. Одеса: ОНМУ, 2025. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4784 |
|
dc.description.abstract |
У роботі проаналізовано поняття, функції і форми рекламної діяльності підприємств у сфері гостинності. Проаналізовано діяльність ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент». Обґрунтовано стратегію оптимізації рекламної діяльності компанії на основі сучасних інструментів маркетингової аналітики |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Готельний бізнес, рекламна діяльність, стратегія просування |
uk_UA |
dc.title |
Оптимізація стратегії просування готелю "ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |