Abstract:
Актуальність теми була зумовлена необхідністю дослідження процесів розвитку онлайн-підприємництва в Україні, виявлення його переваг, проблем та перспектив у сучасних соціально-економічних умовах. Розуміння закономірностей розвитку електронної комерції є важливою передумовою формування ефективних стратегій цифрової трансформації бізнесу.
Мета роботи – проаналізувати сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку онлайн-підприємництва в Україні, а також обґрунтувати напрями його удосконалення в умовах цифрової економіки.
Завдання, що були вирішені в процесі підготовки магістерської роботи:
- проаналізували сутність та еволюцію онлайн-торгівлі як сучасної форми підприємницької діяльності;
- дослідили стан і тенденції розвитку електронної комерції в Україні та світі;
- визначили основні переваги й недоліки ведення підприємницької діяльності в онлайн-середовищі;
- розглянули методичні підходи до оцінювання ефективності онлайн-бізнесу (IFAS, EFAS, SWOT-аналіз);
- обґрунтували перспективи розвитку онлайн-підприємництва в умовах цифровізації економіки України.
Об’єктом дослідження є процес функціонування підприємницької діяльності в умовах цифрової економіки України.