dc.contributor.author |
Бондар, О. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-08T11:32:21Z |
|
dc.date.available |
2024-01-08T11:32:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондар О. Р. Обгрунтування рекомендацій щодо підвищення якості послуг на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами». Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2212 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуті розділи
РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ЇХ СПЕЦИФІКА ТА ОСОБЛИВОСТІ
1.1. Основні визначення та сутність поняття якості послуг
1.2. Критерії якості туристичних послуг
1.3. Класи обслуговування клієнтів
1.4. Туристичні програми: їх види, основні вимоги особливості
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
2.1. Стандартизація послуг як засоби управління якістю
2.2. Методи оцінки якості послуг в туризмі
2.3. Аналіз туристичних потоків в Україні
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «ПОЇХАЛИ З НАМИ»
3.1. Характеристика підприємства туристичної агенції «ПОЇХАЛИ З НАМИ»
3.2. Аналіз діяльності підприємства
3.3. Пропозиції щодо підвищення якості послуг та розвитка підприємства |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Критерії розбіжності. Модель прогалин у якості послуг. Критерії оцінки якості послуг туристичної агенції. Фактори, які впливають на розвиток туризму в Україні. Логотип компанії |
uk_UA |
dc.title |
Обгрунтування рекомендацій щодо підвищення якості послуг на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |