Одеський Національний Морський Університет

Обгрунтування рекомендацій щодо підвищення якості послуг на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, О. Р.
dc.date.accessioned 2024-01-08T11:32:21Z
dc.date.available 2024-01-08T11:32:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондар О. Р. Обгрунтування рекомендацій щодо підвищення якості послуг на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами». Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2212
dc.description.abstract Розглянуті розділи РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ЇХ СПЕЦИФІКА ТА ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Основні визначення та сутність поняття якості послуг 1.2. Критерії якості туристичних послуг 1.3. Класи обслуговування клієнтів 1.4. Туристичні програми: їх види, основні вимоги особливості РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У СФЕРІ ТУРИЗМУ 2.1. Стандартизація послуг як засоби управління якістю 2.2. Методи оцінки якості послуг в туризмі 2.3. Аналіз туристичних потоків в Україні РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «ПОЇХАЛИ З НАМИ» 3.1. Характеристика підприємства туристичної агенції «ПОЇХАЛИ З НАМИ» 3.2. Аналіз діяльності підприємства 3.3. Пропозиції щодо підвищення якості послуг та розвитка підприємства uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Критерії розбіжності. Модель прогалин у якості послуг. Критерії оцінки якості послуг туристичної агенції. Фактори, які впливають на розвиток туризму в Україні. Логотип компанії uk_UA
dc.title Обгрунтування рекомендацій щодо підвищення якості послуг на прикладі туристичного підприємства «Поїхали з нами» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис