Abstract:
Розглянуті розділи
Вступ
Розділ І Теоритичні дослідження управління якістю туристичних послуг
1.1 Визначення сутності поняття «якість» та системи показників якості послуг
1.2 Система менеджменту якості в закладах гостинності
1.3 Зарубіжний досвід формування системи менеджменту якості послуг у готельній сфері
Розділ ІІ Аналіз розвитку готельного господарства України
2.1 Аналіз туристичної індустрії України
2.2 Готельні послуги: визначення, їх особливості
2.3 Коньюктура індустрії туризму
Розділ ІІІ Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR»
3.1 Загальна характеристика готелю
3.2 Аналіз асортименту послуг готелю
3.3 Пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі