dc.contributor.author |
Семенова, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-08T11:49:10Z |
|
dc.date.available |
2024-01-08T11:49:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова А.В. Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR». - Одеса: ОНМУ, 2023. - 117 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2215 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуті розділи
Вступ
Розділ І Теоритичні дослідження управління якістю туристичних послуг
1.1 Визначення сутності поняття «якість» та системи показників якості послуг
1.2 Система менеджменту якості в закладах гостинності
1.3 Зарубіжний досвід формування системи менеджменту якості послуг у готельній сфері
Розділ ІІ Аналіз розвитку готельного господарства України
2.1 Аналіз туристичної індустрії України
2.2 Готельні послуги: визначення, їх особливості
2.3 Коньюктура індустрії туризму
Розділ ІІІ Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR»
3.1 Загальна характеристика готелю
3.2 Аналіз асортименту послуг готелю
3.3 Пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
якість, послуга, готель, удосконалення, готельний комплекс, оцінка |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |