Одеський Національний Морський Університет

Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенова, А.В.
dc.date.accessioned 2024-01-08T11:49:10Z
dc.date.available 2024-01-08T11:49:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Семенова А.В. Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR». - Одеса: ОНМУ, 2023. - 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2215
dc.description.abstract Розглянуті розділи Вступ Розділ І Теоритичні дослідження управління якістю туристичних послуг 1.1 Визначення сутності поняття «якість» та системи показників якості послуг 1.2 Система менеджменту якості в закладах гостинності 1.3 Зарубіжний досвід формування системи менеджменту якості послуг у готельній сфері Розділ ІІ Аналіз розвитку готельного господарства України 2.1 Аналіз туристичної індустрії України 2.2 Готельні послуги: визначення, їх особливості 2.3 Коньюктура індустрії туризму Розділ ІІІ Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR» 3.1 Загальна характеристика готелю 3.2 Аналіз асортименту послуг готелю 3.3 Пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject якість, послуга, готель, удосконалення, готельний комплекс, оцінка uk_UA
dc.title Аналіз та пропозиції щодо удосконалення системи якості в готелі «BOSSFOR» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис