Одеський Національний Морський Університет

Методи вирішення конфліктів на підприємствах індустрії туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кацал, І. О.
dc.date.accessioned 2024-01-08T12:00:28Z
dc.date.available 2024-01-08T12:00:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кацал І. О. Методи вирішення конфліктів на підприємствах індустрії туризму. Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2220
dc.description.abstract Розглянуті розділи Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Сутність і зміст конфліктних ситуацій на підприємствах 1.2 Причини виникнення конфліктних ситуацій 1.3 Методи вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві Розділ 2. АНАЛІЗ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «JOIN UP» 2.1 Організаційна структура туристичного підприємства 2.2 Аналіз конфліктних ситуацій на туристичному підприємстві 2.3 Аналіз основних проблем у вирішенні конфліктних ситуацій на підприємстві Розділ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Впровадження основних стратегій подолання конфліктів на підприємств 3.2. Застосування методу опитувальних листків для подолання конфліктних ситуацій на туристичному підприємстві «Join UP» 3.3. Модель оцінки конфліктності в організації uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Конфліктна ситуація, методи вирішення конфліктів, туристичне підприємство, Join UP uk_UA
dc.title Методи вирішення конфліктів на підприємствах індустрії туризму uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис