Abstract:
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ
1.1. Сутність, особливості та роль внутрішнього туризму
1.2. Фактори розвитку внутрішнього туризму
1.3. Роль маркетингу внутрішнього туризму
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
2.1. Стан та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні
2.2. Аналіз стану маркетингу внутрішнього туризму в Україні
2.3. Закордонний досвід використання маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в післявоєнний період
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ УКРАЇНИ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
3.1. Впровадження територіального брендингу
3.2. Впровадження цифрового маркетингу для розвитку внутрішнього туризму 3.3. Антикризове маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період
Висновки до розділу 3