Одеський Національний Морський Університет

«Маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період». Диплом бакалавра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шепітко, Гліб Ігорович
dc.date.accessioned 2024-08-02T10:04:11Z
dc.date.available 2024-08-02T10:04:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шепітко Г.І. «Маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період». Диплом бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2024. - 13 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/3966
dc.description.abstract РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ 1.1. Сутність, особливості та роль внутрішнього туризму 1.2. Фактори розвитку внутрішнього туризму 1.3. Роль маркетингу внутрішнього туризму Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 2.1. Стан та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні 2.2. Аналіз стану маркетингу внутрішнього туризму в Україні 2.3. Закордонний досвід використання маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в післявоєнний період Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ УКРАЇНИ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД 3.1. Впровадження територіального брендингу 3.2. Впровадження цифрового маркетингу для розвитку внутрішнього туризму 3.3. Антикризове маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період Висновки до розділу 3 uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Внутрішній туризм, територіальний брендинг, мобільний додаток, антикризовий маркетинг, військові дії. uk_UA
dc.title «Маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період». Диплом бакалавра uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис