dc.contributor.author |
Шепітко, Гліб Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-02T10:04:11Z |
|
dc.date.available |
2024-08-02T10:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шепітко Г.І. «Маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період». Диплом бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2024. - 13 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/3966 |
|
dc.description.abstract |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ
1.1. Сутність, особливості та роль внутрішнього туризму
1.2. Фактори розвитку внутрішнього туризму
1.3. Роль маркетингу внутрішнього туризму
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
2.1. Стан та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні
2.2. Аналіз стану маркетингу внутрішнього туризму в Україні
2.3. Закордонний досвід використання маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в післявоєнний період
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ УКРАЇНИ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
3.1. Впровадження територіального брендингу
3.2. Впровадження цифрового маркетингу для розвитку внутрішнього туризму 3.3. Антикризове маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період
Висновки до розділу 3 |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Внутрішній туризм, територіальний брендинг, мобільний додаток, антикризовий маркетинг, військові дії. |
uk_UA |
dc.title |
«Маркетингове забезпечення розвитку внутрішнього туризму України в післявоєнний період». Диплом бакалавра |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |