DSpace Repository

Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA

Show simple item record

dc.contributor.author Іванова, Ю. А.
dc.date.accessioned 2025-06-10T07:55:50Z
dc.date.available 2025-06-10T07:55:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Іванова Ю. А. Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4595
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності готельних та ресторанних у просуванні туристичного продукту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Готель, ресторан, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики uk_UA
dc.title Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account