dc.contributor.author |
Іванова, Ю. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T07:55:50Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T07:55:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Іванова Ю. А. Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4595 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності готельних та ресторанних у просуванні туристичного продукту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Готель, ресторан, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики |
uk_UA |
dc.title |
Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |