DSpace Repository
Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA
Login
українська
English
DSpace Home
→
Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та інноваційного підприємництва
→
Кафедра " Підприємництво та туризм"
→
Дипломні роботи (бакалавр)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA
Іванова, Ю. А.
URI:
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4595
Date:
2024
Abstract:
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності готельних та ресторанних у просуванні туристичного продукту.
Show full item record
Files in this item
Name:
ДР_Іванова Юлія_ТГРБ42 ...
Size:
4.625Mb
Format:
PDF
Description:
диплом бакалавра
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Дипломні роботи (бакалавр)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register