DSpace Repository

Рекламна діяльність на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Pasta&Pizza»)

Show simple item record

dc.contributor.author Волошина, Я.В.
dc.date.accessioned 2025-06-10T11:14:40Z
dc.date.available 2025-06-10T11:14:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Волошина Я.В. Рекламна діяльність на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Pasta&Pizza»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4604
dc.description.abstract У роботі розглядаються питання організації та ефективності рекламної діяльності в ресторанному бізнесі. Висвітлено теоретичні аспекти реклами як складової маркетингової діяльності, проаналізовано її основні види, функції та особливості реалізації рекламних кампаній у сфері громадського харчування. На прикладі ресторану «Pasta&Pizza» надано загальну характеристику закладу, проведено аналіз конкурентного середовища та оцінено сучасний стан рекламної діяльності. У фінальній частині запропоновано практичні заходи щодо вдосконалення рекламної стратегії закладу та наведено розрахунок очікуваної економічної ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject ресторанний бізнес, реклама, рекламна кампанія, маркетинг, конкурентоспроможність, Pasta&Pizza, реклама в закладах харчування, рекламна стратегія uk_UA
dc.title Рекламна діяльність на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Pasta&Pizza») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account