dc.contributor.author |
Волошина, Я.В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T11:14:40Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T11:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Волошина Я.В. Рекламна діяльність на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Pasta&Pizza»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4604 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються питання організації та ефективності рекламної діяльності в ресторанному бізнесі. Висвітлено теоретичні аспекти реклами як складової маркетингової діяльності, проаналізовано її основні види, функції та особливості реалізації рекламних кампаній у сфері громадського харчування. На прикладі ресторану «Pasta&Pizza» надано загальну характеристику закладу, проведено аналіз конкурентного середовища та оцінено сучасний стан рекламної діяльності. У фінальній частині запропоновано практичні заходи щодо вдосконалення рекламної стратегії закладу та наведено розрахунок очікуваної економічної ефективності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
ресторанний бізнес, реклама, рекламна кампанія, маркетинг, конкурентоспроможність, Pasta&Pizza, реклама в закладах харчування, рекламна стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Рекламна діяльність на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Pasta&Pizza») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |