DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe»

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, С.О.
dc.date.accessioned 2025-06-11T08:24:06Z
dc.date.available 2025-06-11T08:24:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Савченко С.О. Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe». Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4617
dc.description.abstract Савченко С.О. «Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe» Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 242 «Туризм», галузі знань 24 «Сфера обслуговування». Одеський національний морський університет. Одеса, 2024. У роботі розглядається теоретичне підґрунтя застосування маркетингових підходів у ресторанному господарстві. Висвітлено основні поняття маркетингу, його роль як системи діяльності підприємств громадського харчування в умовах ринкової економіки, а також розкрито специфіку проведення маркетингових досліджень у сфері ресторанних послуг. На прикладі закладу «TREF Cinema Cafe» здійснено загальний аналіз господарської діяльності, охарактеризовано економічні показники та проведено оцінку маркетингової активності. У завершальній частині розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової програми просування закладу та представлено оцінку економічної ефективності впроваджених заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject ресторанне господарство, маркетинг, маркетингова діяльність, TREF Cinema Cafe, маркетингове дослідження, просування послуг, економічна ефективність uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account