dc.contributor.author |
Савченко, С.О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T08:24:06Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T08:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Савченко С.О. Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe». Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4617 |
|
dc.description.abstract |
Савченко С.О.
«Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe»
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 242 «Туризм», галузі знань 24 «Сфера обслуговування». Одеський національний морський університет. Одеса, 2024.
У роботі розглядається теоретичне підґрунтя застосування маркетингових підходів у ресторанному господарстві. Висвітлено основні поняття маркетингу, його роль як системи діяльності підприємств громадського харчування в умовах ринкової економіки, а також розкрито специфіку проведення маркетингових досліджень у сфері ресторанних послуг. На прикладі закладу «TREF Cinema Cafe» здійснено загальний аналіз господарської діяльності, охарактеризовано економічні показники та проведено оцінку маркетингової активності. У завершальній частині розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової програми просування закладу та представлено оцінку економічної ефективності впроваджених заходів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
ресторанне господарство, маркетинг, маркетингова діяльність, TREF Cinema Cafe, маркетингове дослідження, просування послуг, економічна ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |