Короткий опис (реферат):
Савченко С.О.
«Удосконалення маркетингової діяльності ресторану «TREF Cinema Cafe»
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 242 «Туризм», галузі знань 24 «Сфера обслуговування». Одеський національний морський університет. Одеса, 2024.
У роботі розглядається теоретичне підґрунтя застосування маркетингових підходів у ресторанному господарстві. Висвітлено основні поняття маркетингу, його роль як системи діяльності підприємств громадського харчування в умовах ринкової економіки, а також розкрито специфіку проведення маркетингових досліджень у сфері ресторанних послуг. На прикладі закладу «TREF Cinema Cafe» здійснено загальний аналіз господарської діяльності, охарактеризовано економічні показники та проведено оцінку маркетингової активності. У завершальній частині розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової програми просування закладу та представлено оцінку економічної ефективності впроваджених заходів.