dc.contributor.author |
Сніцар, В.Д. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T08:41:02Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T08:41:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сніцар В.Д.Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення (на прикладі готелю «Брістоль»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4619 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджено особливості організації обслуговування у готелях ділового призначення. Проаналізовано чинники формування бізнес-сегменту в готельній сфері та специфіку надання послуг діловим клієнтам. На прикладі готелю «Брістоль» вивчено структуру, функціональні особливості та економічні показники його діяльності. Запропоновано напрями удосконалення сервісу з урахуванням вимог бізнес-туристів і конкурентного середовища |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-готель, готельне обслуговування, діловий туризм, готель «Брістоль», якість послуг, сервіс |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення організації обслуговування у готелях ділового призначення (на прикладі готелю «Брістоль») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |