Одеський Національний Морський Університет
Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA
Увійти
українська
English
Домашня сторінка
→
Навчально-науковий інститут інформаційних технологій та інноваційного підприємництва
→
Кафедра " Підприємництво та туризм"
→
Дипломні роботи (бакалавр)
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Забезпечення ефективності обслуговування споживачів готельно-ресторанних послуг на прикладі готелю NEMO Hotel Resort & SPA
Іванова, Ю. А.
URI:
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4595
Дата:
2024
Короткий опис (реферат):
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності готельних та ресторанних у просуванні туристичного продукту.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Назва:
ДР_Іванова Юлія_ТГРБ42 ...
Розмір:
4.625 Мб
Формат:
Документ PDF
Опис файлу:
диплом бакалавра
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях
Дипломні роботи (бакалавр)
Пошук
Пошук
По цьому зібранню
Перегляд
Усі матеріали
Фонди та зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Мій обліковий запис
Увійти
Зареєструватися